Dag 29. Sanguesa

30 april 2018 - Sangüesa, Spanje

Weerbericht: wind, regen en koud.

Gisteravond besloten om een rustdag te nemen. Gisteren als een verzopen kat aangekomen en de weersvoorspellingen waren voor vandaag ook niet al te best. Ik slaap in een goed pension voor een pelgrimsprijs waar mijn fietskledng en schoenen kunnen drogen. Spullen in de tassen herpakken, fiets nakijken en het stadje verkennen is de planning.

Het weerbericht is hier onbetrouwbaar. Toen ik de gordijnen open deed was het prachtig weer. En dat zou het de hele dag blijven tot in de avond er weer een paar flinke buien met hagel naar beneden kwam.

De oudheden bekeken en wat ooievaars gespot waren de spannendste dingen van de dag.

Morgen weer op de fiets, nog ruim 750km te gaan!

1. Anneke:
    1 mei 2018
    Hopelijk zat het weer vandaag mee en kun je verder echt genieten van het laatste deel van je zo indrukwekkende pelgrimstocht!
  2. Marie-José:
    1 mei 2018
    Jeetje Jaap, het weer is wel van slag.
    Wij zijn in de Provence en hadden vandaag maximaal 16 graden, is niet veel voor hier!
    Je gaat wel als een speer hoor! Veel succes et bon courage!
  3. Paul & Mieke:
    1 mei 2018
    Dag Jaap, hopelijk ben je tevreden over je rustdag. Je bent tenslotte geen machine en
    na gedane arbeid is het goed rusten. Het is immers goed om de accu op te laden voor de komende 750 km. Petje af!
    Verder gun ik je nog graag een aantal heerlijke Spaanse maaltijden onderweg en wat gezelligheid. Paul vindt wel dat het geen sterrenmaaltijden hoeven te zijn omdat het een pelgrimstocht is maar de motor loopt er wel beter door, dus Jaap zorg goed voor jezelf!
    Warme groet vanuit Teteringen.
    Mieke
  4. Nicole:
    2 mei 2018
    Jeetje Jaap, jij gaat als een speer jongen! Geniet van Spanje en van de andere SdC rijders/wandelaars!